kedd, augusztus 01, 2006

Végre fejlődés

De először a légitársaságokról szólnék néhány szót. A légitársaságok azok külön állatfaj. Ha többet akarsz utazni akkor kevesebb kerül a jegy mintha kevesebbet utaznál (értsd Budapest-Bécs-Tokyo járat, olcsóbb mint Bécs-Tokyo). Meg olyan is van, hogyha külön foglalsz jegyet két szakaszra akkor fele annyi a jegy. Ha csak oda veszel valahova jegyet akkor 3szor annyi a jegy mintha oda-vissza mennél. Szóval érdekes. Az egyik aranyos légitársaság alkalmazott hölgytől megkérdeztem, hogy ugyan már miért van ez. Ő azt válaszolt, hogy ő se tudja :)

Na mindegy. A lényeg, hogy végre visszaírtak és biztos minden, hogy mehetek, kaptam róla hivatalos papírt is. Szóval közben megvettem a repülőjegyet is, nem volt egyszerű menet. Már csak az info csomagot várom, amiben egy kicsit pontosabb infokat közölnek a kinti helyzetről. Szóval happy vagyok meg minden. Bár azért maradnék is, mert sokmindenkit hagyok itt is.
Meg remélem nemsokára megjön a fényképezőm is. És lesz végre egy canon S2őm :)
Meg beszereztem egy japán térképet és egy japán Kapd elő című társalgási könyvet is.

1 Comments:

At 12:22 du., Blogger ildinko said...

Itt hagysz, te kis ... ..., izé, kutyafülű kisdisznó! grrr... :p
:)))
:(((
Már csak 29 nap (ha jól számoltam, de nem biztos).

 

Megjegyzés küldése

<< Home