szombat, szeptember 23, 2006

japanban

Megerkeztem vegre! Egyenlore ekezet nelkul irok, mert itt egy par fokkal rosszabb a nethelyzet mint mashol.... de errol kesobb. Eloszor azt hittem, hogy majd a repulo utrol fogok hosszasan irni, mert az tok jo volt. Meg nagyon szep. De aztan a dolgok elegge mashogy alakultak a dolgok mint gondoltam. Az utrol majd kicsit kesobb....
Rendben meg is erkeztem a sapporoi repterre es talalkoztam is egy csomo emberrel. Egy finn sraccal, egy francia csajjal meg egy kanadai csajjal, aki egyebkent koreai... A lenyeg az, hogy be is buszoztunk Sapporoba es megvettuk az esti kajat, mikor jottek azok akik elkisernek a szallasra. Na itt jott az elso meglepi. CSAK EN egyedul mentem abba a koliba. Na szoval ez elegge sziven utott. Ezutan jott egy sokkal nagyobb csapas, beertunk a koliba. HAT amit akkor ereztem, azt nem kivanom senkinek. Egy olyan koliban lakok, amilyen magyarorszagon szerintem nem letezik. Szoval mindenhol csak kosz... Hat hogy ugy mond egy kicsit meg voltam ijedve. De aztan kiderult, hogy egy kanadai srac is oda kerult, szoval igy azert mar nem annyira szornyu. De elso nap elegge meg voltam ijedve.
Aztan masnap mikor igy negyen egyutt voltunk mar mas volt teljesen a helyzet. Szoval most mar azt hiszem maradok :)

4 Comments:

At 9:59 de., Blogger peti said...

hehe,
remelem ma mar takaritottak es minden teljesen tiszta....
bar hiu abrand

 
At 7:58 du., Blogger Péétrá said...

Szíííja Petiiii!!!

Örülök, hogy jobban érzed magad, meg minden, és remélem, ebben annak is szerepe volt, hogy beszéltünk szkájpon, és segíthettél:)))))))))))))))))))))Naggyon jó fej vagy!
És ma Ildinkó itt volt, és bandáztunk, és olyan volt, mint régen, uis öt perc után közölte, hogy bolond vok...:)))
Szóval kitartás, a helyezetnek javulni KELL!!!! pussz: Péétrááá

 
At 11:47 de., Blogger peti said...

Szerintem nem is tudom a skype cimed.
Most mar csak beindul ez a bloggolas. Jelenleg azert nem megy, mert itt lassu a net. De majd bekotik az optikat a koliba nemsokara, akkor majd gyors lesz :)

 
At 11:49 de., Blogger peti said...

ja meg azt szamitsd bele, hogy van nemi ido eltolodas... ergo amikor te 11 utan gep elott vagy akkor en az oldalamra fordulok reggel 6 kor...

 

Megjegyzés küldése

<< Home