péntek, szeptember 29, 2006

megindulnak a dolgok

Hat az egesz ott kezdodott, hogy egy kicsit kitakaritottak a konyhat, szoval most azert mar lehet benne fozni... valamennyire. Ma ennek oromere csinaltam spagettit. Ja meg hat elotte megvettem az edenyeket. De most mar valoszinu mindent lehet csinalni. Csak a furdoszoba hianyzik a szobabol. Tulsagosan hozzaszoktam az SCH-ban. Meg elkezdtem kitakaritani a szobat.
Az meg tegnap tortent, de erdekes volt, hogy kiderult, hogy a szobat nem lehet kifesteni. De meg porszivo sincs, amit barki hasznalhatna... no comment... de azert elkezdtem kicsit kicsinositani a szobat.
Es a lenyeg: ma meg volt az eligazitas, hogy milyen lesz orarend, meg nagyon sok hasznos dolgot megtudtunk, pl: ne kessunk orakrol, mert azt itt nem szokas, meg az orakra be kell jarni, mert csak akkor kapunk jegyet. Az orarend az kb igy alakul: fel 3 ig japan orak, valtozo, hogy melyik nap. Persze vannak benne hezagok, de asszem kedden 8:45-tol 14:30-ig csak japan :) Egy kicsit durva. Sajnos nem sikerult a megintenzivebb csoportba kerulni (ismet csak a burokracia szigorat lattam), ahol ez az idosav tele lett volna. A normal orak azok 14:45-tol 18:00ig lesznek, persze a legerdekesebb az imaging of the brain az pentek este lesz... Meg szerencsere nem kell megirni a nyelvi besorolo tesztet, egybol a kezdo csoportba kerulunk. Osszesen kb 8 vagy 9 japan oram lesz egy heten.
Csak hetfon talalkozom az onlab konzulensemmel, es eddig csak azt hallottam roluk, hogy de jo nekik, mert ok tele vannak penzzel. Szoval meg az is lehet, hogy onnan kapok egy laptopot kolcson. Az lenne aztan a jo :)