kedd, október 03, 2006

beszelgetes a konzulenssel

Hat ez is meg volt.
Tegnap voltam az onallolabor konzulensemnel. Mar elotte sejtettem, hogy nem lesz annyira rossz a hely. Hat nem csalodtam. Teljesen uj epulet. Kb az BME I epulet szintjen mozog.
Aztan a lenyeg, hogy egyenlore nem egyeztunk meg semmiben a konzulenssel, hogy pontosan mit is fogok csinalni. Hanem azt kb. 1 honap alatt kell eldontenem. Viszont kaptam ott egy iroasztalt meg rendelnek nekem ra egy teljesen uj gepet, ugyhogy teljesen meg voltam hatodva :) Ja es, hogy barmikor be tudjak menni kaptam kulcsot a laborhoz meg magneskartyat az epulethez. Nem mondom gyorsan ment :)
A ket legviccesebb dolog az volt, hogy megkerdeztek, hogy tudok-e japanul, es mikor mondtam, hogy nem akkor mindenki orult, mert akkor igy legalabb ok gyakorolhatjak az angolt. Szep mondhatom, igy kihasznalni az embert :) Aztan megkerdeztek, hogy szeretem-e a sort es, hogy esetleg van-e valami problemam az alkohollal, hogy valamiert nem ihatok vagy ilyesmi. Mondtak, hogy valamikor ket het mulva tartanak nekem egy wellcome partyt.
Es a legjobb! Van a tanszeken egy phds magyar lany...

3 Comments:

At 9:05 de., Blogger ildinko said...

Arra bezzeg nem gondolnak, hogy neked a japánt kéne gyakorolnod... Persze, úgyis az lesz belőle, mert ők nem tudnak annyira angolul!
Az alkohollal meg azért csak csínján, eddig nem voltál az a nagy bulizós-ivós, még a végén mégsem bírod :))).

 
At 4:04 du., Blogger Péétrá said...

Te, Peti! Vigyázz a piával, ezt én modnom neked, a vén róka, akit kedd hajnali 5kor tiszteletbeli pollackossá avattak...:) De persze mindent ki kell próbálni, igaz-e, Ildninkó? :)
Amúgy itt minden okés, rá vok cuppanva a számveróverderéjbnóra, mindig azt hallgatom, és Ildinkót a volt szobájában altatom...:) Pusz
Jaa, és én is egyetértek Kazival, hogy aludj benn az 1etemen....:))))

 
At 8:39 de., Blogger peti said...

Koszi mindenkinek az aggodast! Kazi, Balatonmarian az volt a baj, hogy az nem normalis pia volt, attol ha raneztem, mar akkor hanyingerem volt. Hogy milyen gepem lesz azt meg nem tudom. Majd jovo heten talan kiderul. Meg mar majdnem sikerult talalni medencet, ami nem 1 meter mely. Csak ott meg mozgathato az alja, tehat valoszinu az is altalaban 1 meteren van. Egyebkent ha van valami jo otleted, hogy milyen onlab temat csinaljak, akkor ne tartsd vissza.
Csaba, wasabit meg Finnorszag felett ettem, a repulon az volt a vacsora :)
A koccintas neked eleg koran lesz, ha csak en nem varok itt ejfelig :)

 

Megjegyzés küldése

<< Home