vasárnap, október 08, 2006

az elmult par nap tortenesei

Hat az elmult par nap az nagyon jo volt. Legfokeppen azert, mert egyre jobban kezd osszrazodni a bagazs. Szoval szinte mar minden napom ugy nez ki, hogy itt vagyok a nemzetkozi diak koliban legalabb ejfelig. Az en kolim innen kb. 20 percre van. Bar most kaptam kolcson biciklit, igy sokkal kevesebb idobe telik. Tegnap voltunk a Ramen Alley-ben. Ez egy utca, ahol rament lehet enni. A ramen az olyan mint egy kinai zacskos leves, amit otthon is lehet kapni, csak ez azert sokkal finomabb. Es ez eredeti sapporoi kaja, amit 50 evvel ezelott talaltak ki. Ja azt meg nem mondtam, hogy tegnap egesz nap esett az eso. Szoval egesz vicces volt, amikor esoben keringtunk osszevissza, mert nem talaltunk semmit. En soja ramen-t ettem. Vegre legalabb rendes adagot adtak. Utana elindultunk keresni valami bart. Nagy nehezen talatunk egyet, ahol kaptunk egy egesz szobat. Itt kiderult, hogy ha mindenki befizet 1740 jent akkor 2 oraig maradhatunk es azt rendelunk, amit akarunk :) Hat ezt mindenki szerette. Vicces volt, amikor az asztal tele volt oriasi koktelos korsokkal :) Bar mondjuk alkohol nem sok volt bennuk, azert jol elvoltunk, kiprobaltuk a szaket is. Majd nem sokara kerul par kep fol, amikor vegre lesz gepem a tanszeken. Azt hiszem azert, hogy ez az olcso pia ajanlat csak japanban alja meg a helyet, mert azt hiszem van par ember aki siman tobbet fogyaszt el mint 1700 jen.
Ma pedig mit tortent, na vajon mi? Megcsinaltam eletem elso csirke porkoltjet :) jo mi? Es meg finom is lett!!!

4 Comments:

At 10:20 du., Blogger ildinko said...

Büszke vagyok rád, amiért gasztronómiai beszámolót is írsz. Na persze, nem hiszem, hogy ez volt vele a célod, de az lett. :) Azért ha tudnál ramen receptet írni...
Gratulálok a csirkepörkölthöz! :)
Azokkal a koktélokkal meg vigyázz, alatommos lehet az alkohol... (bagoly mondja verébnek, vagyis te még veréb sem vagy :P) Persze, érezd jól magad!!!

 
At 11:08 de., Blogger peti said...

Nyugodtan irhatod ide, amugy is kivancsi vagyok ra, hogy mi tortenik a vizihkoki fronton, mert a levlistarol nem tul sok mindent lehet tudni.

 
At 11:25 de., Blogger peti said...

valoszinu keves lesz majd a paprika az egy evre, ugyhogy barki kuldhet nekem paprikat. Vegetam ugyan nincs, de tulelem.
Hat ebben a koktelban nem bujt el alkohol az tuti, mert ittam vagy 7 poharral es annyit sem ereztem mint 1 sor utan. de legalabb a tarsasag jo volt. Vicces volt mikor mindig rendeltuk az ujabb vizes kancso meretu likoroket.

 
At 5:32 de., Blogger peti said...

nassolasos sztorit majd akkor irom, ha mar lesz sajat szamitogepem! ja es a porkoltet bemutattam a tobbieknek is, es nekik is nagyon izlett!!! :)

 

Megjegyzés küldése

<< Home