péntek, október 13, 2006

uszodahelyzet

Azt mar az elejen sejtettem, hogy nem lesz tul egyszeru a helyzet. Hat az ido megmutatta, hogy igazam van. Volt egy par cim megadva, hogy hol vannak uszodak a varosban. Egy parat megneztem, ahol is kiderult, hogy szinte az osszes medence 1 meter mely. Igy ezek utan a mult het folyaman tobbszor is kerdeztem Mr. Peter Firkolat, aki a program vezetoje itt, hogy hol van melyebb uszoda. O egyebkent magyar szarmazasu kanadai. Apukaja Miskolcon szuletett, es a "jo napot"-on kivul nem tud mast magyarul. Viszont egesz jo fej. Szerzett egy listat az uszodakrol, es igy kiderult, hogy az uszodak nagy resze az 1 meter es 1.2 kozott van. Ket uszodat talaltunk, ami legmelyebb pontjan 1.5 meter mely. Az egyik egy 50 meteres medence, ahol valtoztathatjak a melyseget 0-3 meterig. Persze altalaban 1 meteren van. Egyedul kedden csutortokon 1.5 meter. Na hat mondom ez szep.
Aztan tegnap ugy gondoltam, hogy ebbol eleg legyen es elmentem - elmentunk (3an, Sonja, Will es En) - egy uszodaba, aminek a melysege 1.2-1.5 meter. A belepo 700 jen (kb 1300 ft), ezt mondjuk tudtam. De aztan jott a meglepetes. Oke hogy ilyen mely a viz, de publikus resz az csak egy sav a medence kulso szelen, ahol torenetesen van egy kis laza fel meteres magasitas a medenceben. Na szep mondhatom. Gyanitottam, hogy ha meglatnak teljes vizihoki felszerelesben akkor elegge kivagnak a medencebol, ezert ugy dontottem, hogy uszok eloszor uszony nelkul egy kis bemelegitest. Aztan eljott a nagy pillanat uszonyt huztam. Nem telt el fel perc es jott egy lany, aki az uszo mester volt, hogy hat ezt nem nagyon kene. Na mondom szep. Merges voltam ra. De aztan mikor mentunk el, akkor odamentem hozza, hogy mi is van ezzel az uszonnyal uszassal, mert hogy kozben lattam olyanokat, akik igaz csak kis uszonnyal, de azzal usztak. Aztan kiderult, hogy jol beszel angolul, es hogy publikus medenceben, amikor semmilyen szervezetnek nem vagyok a resze, akkor nem szabad uszonnyal uszni. Elmeselte, hogy o is a Hokkaido Universityre jar, es hogy ok minden szerdan, penteken es szombaton szoktak uszni. Es, hogy tulajdonkeppen en holnap uszhatok veluk. Ma irt nekem emailt es mondta, hogy mehetek ma uszni 300 jenert. Ez igy mar egesz jo, csak 300 jen alkalmankent, az sokkal jobb, mint 700 jen. Szoval ma megyek uszni, lehet, hogy lesz egy kulon savom is :) Majd meg mutatom nekik, hogy mi is az a vizihoki :)
Ez mar tegnap elott volt, csak nem sikerult feltolteni a postot. Azota voltam veluk uszni, szerencsere korongozhattam, megyek jovo heten is. Szoval most orulok neki. Talan jovo heten meg tudom nekik mutatni a vizihokit.

1 Comments:

At 9:52 de., Blogger Péétrá said...

Te Peti! Én nagyon vizuális vok, szal amikor elképzeltek a magasított medencében uszonnyal...Hát szereztél nekem jó ki pillanatokat...:)
Jó olvasni a blogod, látod, kedz szépen helyre rázódni minden...

pétráá

 

Megjegyzés küldése

<< Home