vasárnap, november 05, 2006

az élet itt


Na ismét sikerült egy kis időt szakítanom a blogírásra :) Sajnos elég sok problemám van a blogra törtenő feltoltessel, neha megy neha nem. De most azert megprobalom.
A suli az mar eleg rendesen duborog, nagyon sokat kene tanulni japan orakra, persze ez nem mindig jon ossze :) Egyre inkabb nyomaszto az, hogy a masik koliban lakok, mert szinte mindenki akit ismerek, az a nemzetkozi koliban lakik. Az utobbi idoben felfutottak a bulik is, ugyhogy egyre tobb buli van. Kezdve a wellcome partytol, a tegnapi halloween partyig. Persze a legtobb az ugy mukodik, hogy "nomi hodaj" van, azaz mindenki annyit iszik 2 vagy tobb oran keresztul, amennyit akar! Azert lehetseges ez, mert az japanok, mint azt mar mindenki hallotta valahonnan, nem birjak a piat. Es ez valoban igaz. Par sor utan teljesen keszen voltak. Viszont a japanoknak meglepo sztereotipiaik vannak a magyarokrol. Kicsit meglepodtem, mikor azt kerdeztek tolem, hogy tenyleg igaz, hogy Budapesten gyonyoru lanyok vannak? Hat mondom nem csak Budapestre igaz ez, hanem egesz Magyarorszagra. Sikerult foznom is meg sutni is mult heten. Csinaltam csirke porkoltet meg muffinsot. Mindenkinek tetszett, bar en a muffinsot nem keksz formajaban szeretem, de a fene se tudta, hogy itt nem nagyon mukodik sutopor. Meg egy fel nap volt kifilozni, hogy a suto miert nem megy es mi a fenenek kell a sutot a konnektorba dugni, ha egyszer gaz suto... Ugyhogy elem vilagom, aztan majd lesz valahogy :)

2 Comments:

At 6:21 de., Anonymous Névtelen said...

Nem is tudtam, hogy sutogetsz is. Kemenyseg!Mikor csapunk bulit Keitekiben? Dobjuk fel a hangulatot!
U.I.> megtenned, hogy felteszed a linket? (pofatlan hiena vigyor) :)

 
At 1:13 du., Anonymous Névtelen said...

Érdekes, hogy meglepődsz azon a kérdésen, hogy tényleg szépek-e a magyar lányok. Ez annyira régi sztereotípia, hogy nem csoda, ha japánba is eljutott. Mellesleg szerintem itt éppen annyi szép lány van, mint bárhol a világon. Aztán lehet, hogy ez nem így van, nem tudom.
A muffintésztába sütőpor helyett szódabikarbónát tegyél - ugyanolyan jó, sőt! ha tej, vagy joghurt, kefír, tejföl stb. van a tészta hozzávalói között, akkor jobb is. Én itthon a kettőt keverni szoktam, de ámérikában pl a szódabikarbónát favorizálják. A liszt is ludas lehet egyébként: a magyar liszthez hasonlót sehol a világon nem találsz, ez a legjobb... ;)
Ágoston, én betettem az én blogomra a linkedet, a Petitől hiába várod, talán fél év múlva... Bár úgysem sokan nézik az én blogomat, de azért... hátha... :)

 

Megjegyzés küldése

<< Home